b-e-a-utiful

Tjoo! Vilket jävla gött väder det har vart i helgen asså. Man ville ju nästan bara ligge och steka som en jävla valross ute på gårn', men jag vågade inte för att det kunde stått en massa snoskgobbar i fönstrena och pillat på sig själva när de såg min vackert bruna hy, sköjja!

Tävlingen igår gick inte så himla bra... I 1m blev det en liten miss från min sida, jag hade inte helt pejl på vilket startnummer jag hade, höhö. 1.10 gick ännu sämre, men jag tror att Matilda var trött efter att ha stått i transporten ett bra tag.
På vägen hem sen gjorde hon sönder titthålsfönstret på den lånade transporten, AAARGH!!! Och det var dessutom sånt där plexiglas och det är snordyrt... Jävla trökhäst hon är ibland asså.

En förkylning har jag tillförskaffat mig också, ingen dålig sådan heller. Får se om det blir någon school i morgon. Well well...

Puss Hay!


Kommentarer
Postat av: sandrejrederejejejejej

Det var ju tur att du hann bli frisk såhär till skolan nu då :):):):) hahahaha :D:D:D:D:D:D:d:D:D

2009-04-27 @ 17:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0