Shopping!

Idag blev det Stockholm för hela slanten, och det bokstavligt talat för de 300 kronorna jag hade med mig i början av dagen tog slut innan jag riktigt hann fatta det själv =P Jag tog i alla fall ledigt från skolan och jag , mamma och sis drog till kungliga huvudstan för att göra stan.
   Får säga att jag finner nog mer tjusning i att sitta på ett mysigt café någonstans på Stureplan och kolla på alla fashionista-wannabes än att slåss mot en massa bortskämda fjortisar på en utav STHLMs alla H&M butiker. Hur kul är det inte liksom att se stekare för stekare glida förbi och prata med någon "leverantör" om något som de i själva verket inte förstår sig på själva? Haha!
   Min garderob blev nu ytterligare lite fylld med mina nya inköp (mycket nöjd!). Ett par blåa tygskor från Urban Outfitters, tjängor från Timberland, en lila t-shirt med tryck + en vit långärmad t-shirt från H&M och en svart tubtjol från Indiska. Juste ja, vi såg Elin Lanto och Brolle som satt och fikade två bord ifrån oss på cafét. Hon såg ut som att hon hade sålt smöret och tappat pengarna. Sen såg vi Lulu Carter från Äntligen Hemma också... Hela min gråa vardag lystes upp när jag fick se dessa svenska storstjärnor!
   I morgon ska vi ha inflyttningsfest här, ska bli niice. Men innan dess ska Linnéa klippa lugg på mig, hoppas att det blir lite snyggare den här gånger bara, haha!
   Hoppas att Sandrej hittar några bra biljetter upp hit, cause I miss her so and it's lonely up here!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0