Till E.

Detta är ett inlägg ämnat helt och hållet till en underbar människa, som har en stor plats i mitt hjärta. Vi har kunnat bevisa att ingenting kan komma emellan riktig vänskap, inte ens ett långvarit bråk. Alla minnen vi har tillsammans och alla upplevelser är något jag inte glömmer i första taget. Exempelvis våran vågade utflykt till Åkerström med några helt främmande killar, eller den underbara helgen i Stockholm. Visst har vi rykt ihop ett visst antal gånger, men i sann vänskapsanda har vi kunnat lösa problemen.
  Jag vill att du, Erika, ska veta att du är en ängel sänd från ovan. Du är det bästa en vän kan önska sig, och bara av att höra din röst så blir jag glad. I love you and nothing can tear us apart. 

  // Din Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0