Thank God it's Friday

Fy, idag har inte varit en bra dag. Det började med att jag var trött som ett as i morse vilket resulterade i en ganska så grinig Amanda. Dessutom har jag haft världens hemlängtan hela dagen. Det är så jäkla ensamt här i Sandviken, men det är väl sånt som här till antar jag. För att råda bot på detta vart jag tvungen att ringa till Erika som satt i skolan och datanördade lite, hehe. Jag får väl helt enkelt ta och blicka framåt till jul då jag ska spendera två hela veckor i Trollis. Sen så kommer ju förhoppningsvis Sandra upp hit på höstlovet också, längtar!
  Ne, om jag skulle ta och inleda min "fullspäckade" helg med att sätta på en rulle. Blev lite sugen på myspys nu ;)

  Puss o kram, skumbanan

Kommentarer
Postat av: erika.

dålig uppdatering tycker ja!!!!:)

2008-09-22 @ 21:15:35
URL: http://similarsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0