Onsdag.

Helvete! För "ovanlighetens" skull så försov jag mig idag och missade både naturkunskapen och simningen, shit! Nu blir det väl inte bättre än att jag måste simma med någon annan klass. Men för att kompensera den missade idrottslektionen har jag bestämt mig för att ge mig ut på en joggingrunda för första gången på typ ett halvår. Visserligen är jag fortfarande lite förkyld, men inte tillräckligt för att det ska kunna stoppa mig!
  Peter sa förut att Viktor hade kissat inne, stackarn. Han måste ju ha varit jättenödig hela natten och med tanke på att både jag och Peter Pan sover med stängda dörrar så har han inte kunnat säga att han ville ut och slå en sjua, gosegris.
  Ja ja, dags att röra på dököttet.

  Puss o kram


PS. Till Linnéa och co. Ni ska veta att jag tänker på er under denna svåra stund...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0