Good Morning

Hola! Har äntligen pallrat mig till skolan efter några dagars förkylning och det känns bra att vara tillbaka! Förhoppningsvis så har jag inte missat allt för mycket... Just nu sitter jag i alla fall i datasalen och försöker skriva ett Info/Layout arbete, vi ska göra en affisch så hur svårt kan det vara liksom? Illona är dessutom på kurs så jag hade lika gärna kunnat stanna hemma och gjort arbetet, fast å andra sidan så är det lite roligare att vara här och skratta lite med Sandra och Johanna, hehe.
  Och så till helgen då. Jag har faktiskt gjort så lite som möjligt. Kollade på några filmer som jag och mamma hade hyrt, den ena hette PS, I love you, herregud vad bra den var! Hade inte mamma suttit med så hade jag garanterat lipat sönder genom hela filmen, men i stället fick jag hålla inne gråten så att jag fick ont i halsen. Sen så hade vi hyrt en film som heter Varg och en som heter Försoning, totalt jävla värdelösa!
  Vilda Matilda fick sig en genomkörare i helgen också. Vi red bort till en stor gräsåker och körde lite kondition, men hon gjorde det misstaget att hon tog ut sig lite för mycket i början, hehe. Idag måste jag komma ihåg att ringa till hovslagaren, jag är ju urkass på att komma ihåg sånt tyvärr.
  Ne, back to work.

  Puss hej!

Kommentarer
Postat av: rebecka

välkommen till bloggvärlden, antingen bir du sjukt beroende eller så tröttnar du inom en vecka ;)

vad är de jag hör? har du flyttat nu igen?

ha det fint iaf, ska kommentera så ofta jag orkar :D

kram

2008-09-15 @ 11:46:32
URL: http://dansaraldrignykter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0