En stolt sommarnjutare!

Snart är ännu en skolvecka avklarad och det känns som att jag i princip inte har gjort ett skvatt. Vi fick nya scheman idag också, för att våran schemaläggare typ gör alla scheman en vecka innan alla elever kommer tillbaka till skolan efter sommaren och då kan ni ju tänka er själva hur bra de blir. Så nu blev jag allstå tvungen att börja om på nytt med att försöka klämma in de lektioner som jag ska läsa om någonstans... Ganska skönt är det dock för jag har sovmorgon varje dag, men sen så har jag också ca 2h håltimma varje dag (mindre kul). Tycker faktiskt att det är ganska så segt med håltimma.
  I morgon blir det simning på idrotten i alla fall och vi ska säkert ha livräddning för hundrafemtioelfte gången, wihoo! Känns bra att visa upp sin vältrimmade mage så här nu efter sommaren, haha! Ne men allvarligt talat, på sommaren så ska man njuta och då ska det fanimej synas.
  Just det ja, Peter kanske har fixat ett extraknäck åt mig på Sandvik. Det är nattskift i och för sig och man jobbar på helger, men vafan, tjänar man 3500 så what the heck, hehe. Men nu ska vi i alla fall kolla på en film som vi har hyrt.

  Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0