Wednesday.

Two weeks and counting! Snart är det jullov, wiihoo! Denna skola spenderas som planerat i Trollis och om allt går tillväga så ska jag och le twins ha våran annual mysdag dan före dopparedan.
    För ca två år sedan firades denna hemma hos mig tillsammans med Kim Lim. Jag fick mig då mitt första möte med en god kamrat vid namn Bernte, höhö (internt skämt...)
    Det bär i alla fall av hem till Trollhättan den 19:e, den här gången blir det dock förmodligen ingen surprice.

I morgon är det Nk-prov och jag är som valigt påläst, hrm. Men men... bättre att gå dit och ångra något man gjort än att inte gå dit och ångra något man inte gjort.

Off to the stables!
// Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0