När blir det min tur?

När ska jag någonsin hitta kärleken? Jag både läser och hör om folk som skaffar sig tjej/kille hit och dit, eller om såna som har hållit fast vid varandra i flera år. How sweet isn't that?
    Då tänker jag för mig själv, att jag kanske är en utav de få procenten som är ensam hela j*vla livet... Men varför? Jag fattar liksom inte varför jag har sånt oflyt hela tiden. Jag är trött på att bara sitta och vänta på att den rätta ska komma. Fast å andra sidan kanske det är det som är felet.

Där sa jag nåt! Jag sitter bara och väntar på att Mr. Right ska komma och knacka på min dörr, men jag kanske ska ta och börja anstränga mig lite själv också. Han kanske rent utav har varit framför mina ögon hela tiden, bara det att jag inte har tänkt på det... hmm?

Köss!

P.S. Jag tror på lyckliga slut. D.S.

Kommentarer
Postat av: Amanda

VARFÖR TOG DU BORT MIN KOMMENTAR!!!!:P hahaha



2008-12-12 @ 17:00:58
URL: http://elinamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0