In your faaace!!!

Haha! SAIK - Vänersborg = 2-8
Okej... jag vill inte påstå att jag är något vidare större fan av Vänersborg, men vafan? Det är ju trots allt grannstaden. Och vem ska man annars heja på när alla lag från Trollhättan suger?
   Det kändes i alla fall vääldigt bra.

Och vet ni va?! Jag har börjat snacka med mina gamla polers från Australien!!! Fy fanken vad excited jag är! Alla har blivit så jävla vuxna, och as snygga.

Jaja, idag väntas det trökigaste jag vet: julklapps-shopping! Själva shoppingen är väl inte så tokig, men jag är verkligen totalt värdelös på att komma på vad jag ska köpa. Hittils har jag köpt en julklapp och den är till farmor (en signerad bok av Mark Levengood) Faktiskt ganska nöjd med det inköpet, höhö.
   Igår blev det filmmys med sis och vi hade laddat upp med pizza, chips, godis och cola (naturligtvis så åts detta inte samtidigt, jag är väl ingen slusk heller?) Vi kollade på Wolf Creek, igen, så jäääävla bra! 
   Nu ligger Linnéa i soffan och snarkar ikapp med Alfons...

Nä, dags att pysa!

Köss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0