En helt vanlig måndag

Japp, helt vanlig måndag var det. Vaknade i morse och till min förvåning låg min stora kärlek Sandra på andra sidan av sängen. SKÖJJA GÖJJA MÖJJA!!!

Det hände en väldigt lustig sak i går natt må jag säga. Jag och Sandro var ute på en promenad och gick bort till mitt gamla ghetto Egna Hem. Efter en stunds rundtur stötte vi på en liten, liten kissekatt. Vi stannade och pratade med kissekatten en stund, vilket vi aldrig skulle ha gjort... vi blev inte av med skrället sen... Han förföljde oss en bra stund, och efter flera misslyckade försök av att skaka av oss förföljaren (och efter en del hjärteskärande jamanden) beslöt vi oss för att ta den lilla rackaren till polisen, som förmodligen gått vilse.
    När vi väl kom dit sa polisen, som var AS snygg btw, att de inte hade möjlighet att ta hand om den så antingen fick vi gå tillbaka och hoppas på att den slutade följa efter oss, eller så skulle vi bli tvungna att ta med den hem tills vidare (vilket inte var så poppis för varken mig eller Sandrej)
    Vi gick tillbaka och efter mycket om och men blev vi av med den, puh! Trots dess gulliga framtoning ville jag inte ha med den hem. Hoppas att det gick bra med den.

Nu står nyår för dörren och fiesta à la fiesta. Ska försöka att slippa världens baksmälla i år bara...

PussHej!

Kommentarer
Postat av: Yster Syster

Söstra mi, du kommer inte slippa årets bakfylla! Haha, glöm inte att du är släkt med mig Sippan! :)

2008-12-31 @ 21:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0