All I want for christmas is Kalle Anka

Sitter just nu framför räser-datorn (ironisk) i Trollhättan och lyssnar på M.I.A - Paper Planes, as go låt som vi ska ha på nyår.
    Erikhak var förbi en sväng förut också och vi satt och planerade lite för årets nyårsfiesta. Och jag ska INTE ha likadana kläder på mig i år igen!!! (Jag har nämligen haft pinsamt likadana kläder nu de senaste två nyårsaftnarna...) Jaja.
    Hon klippte håret, målade naglarna och plockade ögonbrynen på mig också.

Trots detta slit med att hitta julklappar till alla i år (dålig fantasi och ekonomi som tryter) är det ÄNTLIGEN avklarat. Man borde seriöst göra VM i julklapps-shopping, Amanda Creutz hade garanterat kommit sist. Sen så längtar jag faktiskt inte så värst efter julafton, möjligtvis Kalle Anka.

Nu ska jag skölja ur inpackningen ur mitt nyklippta svall.

Adjöken!

Kommentarer
Postat av: sandra

hej hej hej krööits!

2008-12-22 @ 17:00:58
URL: http://sandriainen.blogg.se/
Postat av: höbba!

tjenis creutz ;)

det här är väldigt gött mos. hela sven hedin hängde i sina galosher i en gardin eller vad det nu var.... det är ganska tyket... eller nåt....

se upp med alla trollhätskor och trollhättare...

:D:D

2008-12-22 @ 23:04:20
URL: http://elinamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0