3 days and counting!

Nu är det bara tre dagar kvar tills jag kommer till Trollhättan!!!
    Två härliga veckor väntas med en hel del Sandror och Erikor, can't wait! Ni ska bara veta vad vi har planerat för sattyg nu framöver. Nyår och hela faderuttan.
    Att bero på nyår så har jag hittat min klänning, den matchad med min tyllkjol tror jag kan bli helt superb. Nu gäller det bara att leta reda på ett par schyssta pjux att ha till...

Sen så kommer vi ju till det här med hästen... Om ni inte redan visste det så är jag ganska så överbeskyddande när det gäller den madamen så jag nöjer mig inte med vem som helst. Förhoppningsvis så kommer det gå bra med dem som ska ta hand om henne nu, men det tror jag allt.

Jaja, take care everyone!

// Amanda

Kommentarer
Postat av: erikor

Du ska inte locka håret och ha svarta strompebyxor till den svarta klänningen iår då;) hehe

2008-12-16 @ 22:33:23
URL: http://similarsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0