2009-10-26

Tjohoo!

Haha, nu skäms jag lite över att jag inte bloggat på 10 000 år. Trodde seriöst inte att jag skulle börja igen, men jag blev så jäkla skrivsugen nu.
    För tillfället sitter jag i pappas soffa i Trollhättan och har en sån där olustighetskänsla som man kan få ibland när man känner att det händer lite för mycket saker lite för fort, om ni fattar vad jag menar? Exempelvis: mamma och Peter har flyttat hit, pappa ska flytta till Kungälv och jag har flyttat hemifrån. Vet inte riktigt än om jag ser positivt eller negativt på allt detta. Visst, det är ju skitkul att ha flyttat hemifrån men det känns så jävla konstigt att veta att jag förmodligen aldrig mer kommer att bo hemma och inte minst: DET ÄR SÅ JÄVLA ENSAMT!!! Ja ja, jag vänjer mig antar jag...
    Det var hur som helst skönt att få komma hit och träffa alla. Var ute och cruisade förut tillsammans med Erika i Marias (pappas tjej) ärtgröna bil. Det var kul. I möra blir det shopping med na' och jag konstaterade förut att jag inte inhandlat ett klädesplagg på månader, som det känns i alla fall. Rätt skönt med tanke på att jag typ var shoppingberoende innan.
    Ne nu är det nog dags att krypa i kojs. Det återstå att se om det blir fler inlägg inom en snar framtid eller ej.

Tillsvidare:


Mors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0