2009-10-11

Usch! Jag har blivit drabbad av den ökände höstdepressionen (jag vet inte ens hur depression stavas längre...) Allt känns bara skit just nu. Jag känner mig ful och äcklig och töntig, inga kläder har jag, skolarbetena flåsar mig i nacken som en ilsk tjur, ensamheten tränger sig på mer och mer för varje dag som går och jobbet tär på mina resterande krafter. Fy fan vad jag hatar det här! Jag vette fasiken hur jag ska göra för att få bukt med detta. Ni kanske känner igen er? Ångesten sitter som en stor jävla stenbumling i bröstet och man vet inte hur man ska göra för att bli av med den. Då stänger man i stället in sig i en bubbla och (i alla fall i mitt fall) tröstar sig med en massa snask. Inte för att jag tror att det är något problem i sig, jag har inte så ont utav att dra i mig en massa onyttigt.
    Allra helst så vill jag nog resa någonstans, helt själv, och träffa nya människor, nya miljöer och kulturer. Men till det så krävs det förmodligen pengar... Ååååååh! Kan inte snön komma snart så jag blir lite piggare i alla fall?!
    Nu ska jag trösta mig lite med en massa mat, det kanske går något bra  på tv också.

Over & out!

Kommentarer
Postat av: pändi

plugga istället din nörd så du blir klar nångång!!

jag är snart klar med svenska talet, PMet är inskickat och sen är det bara resten kvar;p

förresten är det 10 november, inte 11 oktober ;p

kämpa på, kämpa på, så blir vi tvååååååå :p

2009-11-10 @ 23:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0