Plugg, plugg, plugg...

Fy fan vad mycket rester jag har nu!!! Jag tror jag spyyyr! Jag skulle ju kunna skriva ner allt, men det listan skulle förmodligen ta upp mer än ett inlägg...
Det värsta är att det är mitt eget fel. Jag har varit så jävla slapp det här året och dragit ut på allting, är det konstigt att man då har en miljard saker att göra till slutet av terminen? Svar: nej

Kollade, mot all förmodan, på melodifestivalen igår. Trots att jag får migrän av detta evenemang så blir jag som klistrad framför tv:n. Fan vad rätt låt vann asså! Hur snygg och cool va han inte, denne mystiske norrman?! Jag blev inte heller speciellt förvånad över att Sverige kom på den plats de gjorde, jag tror inte att jag någonsin har sett ett sånt tråkigt framförande i hela mitt liv. Dansstegen är ju enkla i alla fall: först tre steg åt vänster, sen två steg åt höger och till sist så sträcker man upp armarna i luften i hopp om att det ska lyfta hela nummret mot skyarna. Ur nördigt säger jag.

Jaja, nog pratat om pest och kolera. Nu ska jag nog ta och käka nånting innan jag tjolavippar.

Puss Hay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0