Tävling

Idag var det tävling i Gävle. Det gick sådär... Vi hoppade Clear Round först, men det vart ingen bra runda ändå. Andra klassen gick inte heller så bra, vi fick några nedslag och slutade med 8 fel. Dock gick den rundan bättre än den förra. Jag tror att anlednigen till att det gick så dåligt var för att hon var spänd och dåligt uppvärmd, jag med för den delen.
Men no offence, det var nog tamefan den sämsta ridklubben jag varit på. Det fanns liksom ingenstans att rida fram på.
Nog om detta, hon var duktig i alla fall - älsklings Matilda. Sen så är man ju alltid rejält efterklok när det kommer till såna här saker. Better luck next time!

I fredags var jag i Gävle med Haglund och vi fick båda shoppat lite godsaker. Jag köpte två tröjor, ett par ljusblåa chinos och en eyeliner. Hon köpte några tröjor om jag inte minns helt fel.

Nu börjar det lukta mat från köket, så dags att pysa!

Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

var inte du pank XD??

2009-03-01 @ 23:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0