Ångest.

Jahap, så var ännu en helg förbrukad... I lördags hade vi inflyttningsfest och man kan ju säga vad man vill om folket som kom, vissa blev lite mer omtyckta av mig än andra. Det finns exempelvis inget som är mer störande än när folk tilltalar mig som om jag vore 12 år, när jag i själva verket beter mig som om jag vore 20 år äldre än dem själv. Sen så fanns det ju en annan person med som sänkte sig avsevärt i mina ögon efter att ha suttit och klängt, ne tafsat, på sin nya (2:a på typ en vecka) tjej. De är ju liksom inte 17 år längre!
   Som tyr var fanns ju allas vår Roger Fågel med, som tillbringade en stor del av kvällen åt att vandra mellan soffan och baren, haha. Underbar människa. Annars kan det sammanfattas som en ganska lyckad kväll.
   Jag och sis var på bio igår också, vi såg Patrik 1,5. Urkul! Haha, nu har jag bara fått för mig att Gustav Skarsgård är bög på riktigt, för gud så bra han levde sig in i rollen.

Men men, det roliga måste ju ta slut någon gång för Linnéa styrde hem mot Trollis igen. Kommer sakna både henne och Trollhättan destomer nu... Jag kan verkligen inte fatta hur de som inte ha några syskon alls klarar sig. Jag har ju i alla fall turen att träffa mina några (för få) gånger per år.
   Men nu blir det kaffedags, och vem blir inte uppmuntrad utav en god kopp java?

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0