What happens in Stockholm...

Igår var det dags för ett kärt återseende med kära Stockholm, hem till de förmodligen mest dryga människorna på denna jord (näst efter fransmän och italienare, no offence!)
    Den här gången var det dock inte shopping som stod överst på listan, utan ett besök på Historiska Museet samt Riksdagen. Museet kan man väl säga vad man vill om, jag tänker i alla fall säga att det var dötrist... Riksdagen however var hur intressant som helst. Jag blev faktiskt facinerad av hur stort det egentligen är, de har liksom som en egen liten värld där inne: en resebyrå, bankomat, två restauranger, x antal caféer, lägenheter, bad & relaxavdelning... ja... listan kan bli lång.
    Jag har faktiskt fått lite beslutsångest nu, vet inte riktigt om jag ska bli polis eller politiker. Politiken är faktiskt något som har intesserat mig ganska mycket nu på senaste tiden. Vad säger du Sandra? Ska bli bli politiker du och jag och flytta in i Riksdagen? Hehe.
    Hur som helst så blev det en hel del flummiga stunder i den Kungliga Huvudstaden tillsammans med Amanda. Inte minst när Anders Karlsson vägrade sluta prata (internt skämt)

Nu är det bara en vecka kvar tills jag åker till Trollis, wihoo! Största delen av veckan skall spenderas med Sandra <3 och Erika <3 och på onsdagen bär det av till London med Papi, broder Tuck och Syster Yster. Lääääängtar!

Ne nu är det dags för den dagliga dosen kaffe (som tydligen får brösten att krympa, läste jag nyss i Erikhaks blogg. Inte konstigt att de små jävlarna har den storleken de har då med tanke på mitt ovanligt stora intag java...)

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: erika och den steppande hunden

nu är det bararararararararararararara fyrarararararaaa dagarara kvar till du kommerrrr!!! I'm SO EXCITED!!!! =D=D=D=D=D=D=D=D=D

2008-10-21 @ 23:22:30
URL: http://similarsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0