Sunday

Suuug min k*k vad dåligt det gick på redovisningen i fredags!!! Jag tror aldrig att jag har vart så nervös någonsin. Ofta blir man väl lite lugnare när man står och redovisar tillsammans med någon som jag gjorde, men inte då... Efter de hemska 20 min fick vi rast jag jag ville bara dra näven i väggen. Usch!

I fredags vankades det film och en massa (notera massa) snask med Emma hemma hos henne. Det var nästa lite pinsamt mycket godis med tanke på att han i kassan nästan bröt ihop när man vägde den tunga påsen. Och om man kollar på våran kroppsstorlek (size tandpetare) blev det ännu mer humoristiskt. Gottorna sköljdes ner med 2l Cola, och detta fick ju naturligtvis tandtrollen att leva loppan. Mm-mm-mm!
   Ni som läser min blogg måste ju nästan tro att jag är någon slags soffpotatis som bara kollar på film och käkar onyttigheter och som aldrig motionerar. Då kan jag meddela att ni har rätt! Jag är nämligen den största latmasken jag känner, tyvärr inget som jag är stolt över. Men jag ska faktiskt börja träna...någon gång...i framtiden...
Hjärtinfarkt AB

xoxo från Amanda och hennes otroligt sköna soffa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0