Snow!

Det snöar, haha! Eller aa, det har det väl i och för sig gjort i några dagar nu, men jag är fortfarande lika förvånad likt en hundvalp som för första gången får sätta sina fötter i det vita duntäcket. I natt var det typ snöstorm. Hur mysigt som helst, förutom den förbannade ventilen jag har i mitt rum som bara för en massa oväsen och stör mig i mitt njutade!!!
   Jag kan ju passa på att berätta att vi som kommer söder ifrån är inte vana vid detta typ av klimat utan med tanke på medelhavsvärmen går i kortbyxor året om... okej kanske inte hela året men... Men allvarligt talat, sist vi hade snö var väl typ -98 och då var jag inte ens i Sverige (ta hänsyn till att jag har en förmåga att överdriva en gnutta).

All denna mys-pysiga vintervågen har nu gjort mig sugen på att dra på mig det rutiga förklädet och baka, baka, baka! Samtidigt ska ljuva julstämmor ljuda från stereon. Någon som är på?

Well well...

Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0