Sjuk...igen

Vaknade i morse med sprängande huvudvärk och att vara nära på att spy. Är detta ett tecken på att jag kanske ska ta tjuren vid hornen och söka upp läkare? Det är inte första gången heller...
   Nu sitter jag i soffan (min bästa kompis)  och kurerar mig med kantarellsoppa och ett stort glas vatten, yummy! Sen så tänkte jag att jag skulle gosa ner mig under en filt och kolla på The Hills, men till min besvikelse så var det nåt program som hette Laguna Beach i stället. Nu har även jag blivit ett The Hills-freak ser ni och tyvärr så somnade jag framför tv:n förut när Audrina var med på Ellen DeGeneres.

Ne, nu ska jag sluta självömka. Take care folks!

Regards// Amanda


Kommentarer
Postat av: Amanda

Men Amanda! Lauren från The Hills är ju med i Laguna Beach ju!! det är liksom 'pre-hills' när dom var mindre och gick på high school ;)

2008-11-28 @ 00:35:18
URL: http://elinamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0