Onsdag.

Oj oj oj, nu har jag inte bloggat av mig på ett helt ljusår känns det som. Och till skillnad från annars så har det hänt en hel del, belive it or not! Fast till och med en snigel kan nog ränka ut att det naturligtvis inte är här i "metropolen" Sandviken det har vart full aktivitet.
   Oo nej, utan à Londres et à Trollhättan. Men mer om detta i ett senare inlägg tyvärr, för nu ska jag käka ihjäl mig på köttfärs-sallad så att det bara skriker om ett'. För övrigt så kan jag starkt rekomendera det receptet, yummy! Man blandar helt enkelt ihop en varfri sallad (jag brukar ha men ruccola och maché-sallad, körsbörstomater, färska champinjoner, gurka, paprika och lite sån shit), sen steker man opp köttfärs, gärna med tacokrydda, och lägger sist i mozzarella så att den bara får smälta lite grann. Klart!

Ne, nu får jag sluta läska mig själv. För mycket prat och för lite handling.

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0