12-0!!!

Jag förstår verkligen inte varför vi i Västergötland ska ha sånt jävla oflyt hela tiden. Nu förlorade Gripen mot Sandviken med 12-0 (nästan pinsamt att skriva ner detta reslutat). Detta var kanske inte skräll dock, jag tror inte att Gripen har vunnit en match sedan bandyn blev uppfunnen, men ändå.
    Jag måste säga att jag tycker faktiskt lite synd om mig och Emma just nu som gick på bandyn och fick se SAIK sopa banan med Gripen. Vi höll bokstavligt talat på att frysa ihjäl! Jaja... man kan ju inte vara bäst i allt (höhö)

// Amanda med rimfrost i mustachen

Kommentarer
Postat av: Amanda

I hate to break it to ya... men det är inte oflyt ;)

2008-11-20 @ 16:23:44
URL: http://elinamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0